Klarade!!

Idag är jag riktigt glad! Igår klarade jag fas c på körkortet och idag klarade jag fas f! :D Nu är det bara receptionerna kvar!! Sen jävlar ska jag ha körkort!!! =D Det är inte långt kvar tills det är jul heller :O Det är faktiskt bara 16 dagar kvar! och 23 dagar kvar tills Nyår och 29 dagar kvar tills vi drar på skidresan!! :D Funderar starkt på att boka en tatueringstid snart! Så sjukt sugen på att tatuera mig igen :) Snart blir det nog ut och köra en sväng när mamma orkar.. Man är såååå sugen på att bara ta bilen och köra haha! Men dock SKA JAG inte göra det!! Det skulle jag aldrig göra absolut inte nu när det är så nära!! :O Ne nu ska jag plugga mer! Ha en trevlig dag ute i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0