Ledig

Riktigt skönt att vara ledig idag! Men imon blir det skolan. Känns lite sådär att gå upp klockan 6 men det är ju bara att göra :) Igår kväll kunde jag inte sova, var fruktansvärt nervös för något jag inte ens vet varför jag var det? Men till slut somnade jag. Upp vid 9 för då vaknade Theo, hade gärna gått upp lite tidigare men ja min klocka på mobilen ändrar ju klockan så mitt alarm ringde då aldrig så ska bli spännande och se om jag kommer upp imon!! Har ju ingen väckarklocka heller eftersom jag alltid haft mobilen. Theo sover så gott bredvid mig här på soffan och jag tänkte plugga ännu mer körkort! :) Igår innan vi skulle sova så hade vi gosat ner oss med massa ljus tända och beck på tven! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0