Tomte promenaden.

Idag skulle det blivit tomte promenaden men jag känner inte för att släpa ut min son i detta vädret!! Det är kallt det blåser ganska mycket och snart skulle det börja snöa. Visst vi som går kanske inte blir lika kalla men nej jag vill inte riskera att mitt barn blir svin kall i ansiktet! Dom andra får göra som dom vill med deras barn. Så vi tar nog en sväng till Gekås istället och handlar lite julklappar. Har faktiskt bara köpt två personer och självklart till Theo med. Har ju ungefär mer än halva familjen kvar haha! Snart blir det till att skicka iväg julkorten. Blir väl kanske i veckan jag sätter mig och skriver dom. På torsdag blir det att göra Halkan så då ska man upp tidigt för den börjar redan vid halv 7 ;) Ne nu ska jag fortsätta med pluggandet till körkortet :) Japp såhär är ju också ett sätt att äta och kolla tv på ;)
dålig syn ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0