Alla hjärtans dag!

Jaha som ni kanske reda vet så är det ju alla hjärtans dag kanske ingen nyhet hihi! Hoppas ni har haft en kanon dag! Min dag har varit precis som en vanlig dag! Var på bibloteket med syrran och lånade en bok. Kommer dock inte ihåg va de hette men ska skriva det så fort ja börjat läsa den! Jag vet att den handlade om en tjej som var 15 år och gravid och killen lämnade henne och hennes mamma o pappar förstod inte varför hon ville behålla barnet... Efter det så åkte vi och handlade mat som vi skulle ha ikväll. Emma och Pontus åt mat hos oss nu på kvällen. Efter att vi hade handlat maten så åkte vi till ÖB och bara kollade runt... Var även på blomster landet för att det hade varit kul att köpa en ros och ge bort till den man älskar men det var så satans dyrt så det blev ingen... Men jag kände på mig att jag ändå inte skulle få något tillbaka och det fick jag inte heller så de kanske var tur att man inte köpte en sån dyr ros då.... Jag tycker det känns lite sådär att köpa något till nån och inte få något tillbaka asså på typ såna här dagar ^^
Nu är Theo bra igen så det kanske blir dagis för han imon! :D Får se vad dom säger för dom skulle ha möte så det beror på vad klockan blir när dom ringer mig imon :)
Ja på bilden ser ni då Theo, hittade han här om dagen på solbrillorna på haha det var faktsikt lite kul ;)



Kommentarer
Postat av: tess

Vilket charmtroll!!!



Sv: Jo usch, snöade hela kvällen igår & håller på nu på morgonen med, neej usch! Haha!!

Nej men det var typ samma här, hade inte så mycket planerat, men fick träffa både syster & sambons mamma ett litet tag på förmiddagen. Sen kvällen gick åt till att bara mysa. Underbart faktiskt!

Vad ska ni göra denna onsdag då??

Kram

2012-02-15 @ 09:21:59
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0