Äntligen!!

Japp nu börjar vi blir friska! Så jäkla skönt! Bara den där jäkla hostan kvar som är så jobbig... Det är ju lite synd nu när vi börjar bli friska att det börjar gå magsjuka på dagis... Så jag kan nästan slå vad om att vi kommer ligga och spy här om en vecka kanske... För vi har ontur när det gäller sånt...
Det är otroligt fint väder ute idag med! :D Funderar på att gå ut senare när Theo har sovit klart och ätit lite mat :) Kanske blir att hitta på något med syrran senare men det är bara kanske ^^
Imon blir det skolan med känner mig inte så sugen på att gå dit men det är bara att göra det så jag blir klar med den någon gång! :) Har även sökt jobb/sommarjobb och jag väntar på svar det suger att dom är så sega haha!
Känner mig också så jäkla utnyttjad av vissa vänner så det är sjukt... Man passar bara ibland men när något kul händer så är man som en liten påse med skit.... Så ska det fan inte vara.

Var ju på IKEA i måndags och fick köpt lite saker. Det är inte mina bilder utan jag har tagit dom från IKEAS hemsida ^^


Köpte två såna här lampor fast i vit och har dom i sovrummet. Dom kanske inte är sådär jätte snygga men dom är perfekt att ha där inne :D


Köpte även två såna här lila krukor med. Kan ju säga att dom är mycket snyggare i verkligheten! Och jag har dom i tvrummet :D
det var la dom stora grejerna ja köpte eller ja köpte en stor skol med och två små, köpte även såna här IKEA påsar dom är ju perfekt att ha när man ska gå till tvättstugan med tvätten hihi! :D

Kommentarer
Postat av: linda

fiiint!

2012-02-27 @ 13:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0