DAGIS

Har inte orkat att blogga för jag har faktsikt varit helt slut på kvällarna! Det tar även på mina krafter att vara på dagis haha! Men jag kan ju säga att det är verkligen ett kanon dagis! Personalen är toppen och ja det är barnen med! Theo har redan på tag i den kompis Love heter han :) Vi har varit där hela veckan dom två första dagarna var vi där 2 timmar idag var vi där 2,5 och vi fick även mat där idag. Imon ska jag nog bara vara med en jätte liten stund och sedan gå iväg så Theo får vara utan mig och även äta själv med. Jag tror detta kommer gå jätte bra då Theo inte är mammig av sig, det är faktiskt väldigt skönt :)
Har även en snäll syster som ställer upp att köra oss till dagiset då det är för kallt för att gå den biten med Theo... :/ Så jag tycker att våran ska komma fram nu och att snön kan åka bort!
Men när vi kom hem från dagiset så lekte Theo själv medans vi kollade på tv... Jag tyckte han var väldigt tyst av sig... Och ja kolla bilden så förstår ni kanske varför..... Kan ju också säga att det låg vatten ÖVER ALLT PÅ TOAN!!!! To.m Theo hade ganska mycket vatten på sig med... Så det fick bli badet för han!!


Kommentarer
Postat av: tess

Hoppas att lillen får det bra på dagis då. Och håller verkligen med dig, vill med så ha vår. Gillar inte det här vädret, några dagar är mysigt, men nu kan det försvinna! Vår vår vår tack så mycket!



Jo, jag längtar verkligen kan jag lova, känns tyvärr som att tiden går så himla sakta!!

Hoppas att du får en bra dag!

2012-02-11 @ 09:00:46
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0