förkyldning

Jaha igår skulle Theo varit på dagis mellan 10.30 - 12.00 men dom ringde kl 11 ungefär och bad mig hämta honom då han var gnällig och inte ville något... Han hade iaf fått sovit i 15 min på dagis sedan var han bara sådär jätte gnällig... Lite konstigt faktiskt... Han var ju helt pigg som bara den på morgonen men ja... Han kanske hade ont i huvudet eller något... Men när han kom hem så var han hur pigg och glad som bara den...
Syrran och Matilda och lilla Olivia var på besök, vi fikade massa gott. Tråkigt nog så hade jag tvätt tid samtidigt så fick ju springa fram och tillbaka från tvättstugan och lägenhetern för att kunna umgås med dom. Men det gick ju hur bra som helst! :D
Jag fick ju ta en liten akut tid eftersom att Simon ska iväg med jobbet hela v.8 så var ju tvungen att tvätta.. Så det fanns ju bara ett tvätt rum kvar alltså nr 3 det minsta dom har.... När jag kom in så fanns det bara en tvättmaskin... Lite sådär när man har 4 påsar att tvätta.... och den del av dom var lakan så ja man kan väl säga 5 påsar typ... Visst 4 timmar har man på sig men att tvätta på 4 timmar och ha en tvättmaskin är lite kämpigt... Men vi hann precis bara att vi inte hann torka allt så det fick vi hänga upp i lägenheten men det gick ju också bra! :D
Lilla Theo har ju blivit dunder förkyld tror det kommer från dagiset eller ja det gör det säkert till 100 %.. Riktigt jobbig hosta har han med :( Tycker riktigt synd om han så jag la han i ett gott bad igår och det gillade han! :D

Kommentarer
Postat av: tess

Sv: Jo, regna bort kan det faktiskt ta o göra nu. Men som sagt, det blir ju så himla halt då med, men nu är det mildväder, så hoppas så att snön försvinner bort fort.



Usch, tvätt är inget roligt alls. Som tur är investerade vi i egen tvättmaskin när vi flyttade. Hade inte vågat gå ner i den där källaren själv varje gång man skulle tvätta, haha. Så töntig är jag!

Och hoppas att din lille pojke snart blir bättre!

Kram

2012-02-19 @ 04:05:42
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0