inte orkat...

Får väl börja med att säga att jag verkligen inte orkat sitta vid datorn för det har hänt så mycket... Först begravning som var otroligt jobbigt! Sen har det hänt en massa annat som jag inte tänker ta här känner jag...
Begravning var väldigt fin men som sagt väldigt jobbig... Första gången jag var på begravning och jag hoppas verkligen inte att det kommer bli fel!!! Men efter begravning så drog jag ocg några kompisar på fest kan ju säga att det var faktiskt skönt för man fick annat att tänka på en det som hänt! Jag hade otroligt kul vilket jag inte har haft på väldigt länge!!
Igår kom Michan på besök och vi tjötade skit och kollade på melodifestivalen kan ju säga att det var riktigt dåliga låtar som var med.. Men vi alla har ju olika smaker så ni kanske inte tyckte samma! Men vi hade det mysigt med fruktsallad, glass och grädde lite godis kom också fram! Fast inte för att vi orkade så mycket då haha! Ibland får man faktiskt gotta till sig! :) Idag var jag och Theo också med Michan vi gjorde inte så mycket tjötade skit och lite sånt!
Imon blir det att gå upp tidigt för vi ska åka och hälsa på på dagiset som Theo ska börja på!
Kan väl också meddela er om att jag har hoppat av fordon nu pga att jag har hamnat efter mycket och sen känner jag att jag vill bli godkänd i dom ämnena som jag inte är godkänd i! Det är det viktigaste för mig just nu känner jag, sen får vi se hur jag gör om jag söker jobb eller kanske söker in på en ny linje ja jag vet inte riktigt än hur jag ska göra med min framtid just nu... Men bara min son har det bra så är jag glad och nöjd!! :)
Bild från begravningen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0