Jag vet...

Jag vet att jag suger på att blogga nu för tiden. Men har faktiskt inte hunnit så mycket när skolan har börjat... När man kommer hem är det ju bara att städa sedan hämta Theo på dagis och sen laga mat och ja seeen slappa framför tvn!! Det har la inte hänt något nytt.. Förutom att Theo har fått nya skor av sin mormor och morfar :D
Och sen har jag köpt lila tofler till han. Det är det på bilderna.
Idag har jag varit jätte duktigt tycker jag! 9.20 började skolan var där till 12.00 sedan hem och käka lunch med Simon innan han åkte till jobbet efter det så var det att hämta Theo på dagis... sen var Emma och Moa här och drack kaffe! Sen vid 5 hade jag tvätttid.... Vilket är jäkligt tråkigt och jobbigt! Men som tur är så har jag en snäll syster som hjälpte mig att ha Theo medans jag sprang fram och tillbaka som en idiot! Hungriga blev vi med.. Så vi åkte faktiskt och köpte donken för jag orkade verkligen inte ställa mig och laga mat... Så ja vid 9 ungefär var jag klar med tvätten och Emma åkte hem, jag la Theo och sedan var det bara att börja diska för det gör den ju inte av sig själv tyvärr... OCH nu har jag äntligen fått duscha! :D Nu är det bara att vänta på att Big Brother ska börja och ta en kopp te och vänta på att älsklingen ska komma hem från jobbet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0