Olivia!

Idag kom syrran hit runt 11 sen drog jag Theo och hon hem till dom ( till mamma o pappa) Vi drack lite kaffe och sedan drog vi upp till Kim och Matilda för att hälsa på Olivia som hon heter! Så otroligt liten! Har verkligen min son varit så liten en gång i tiden med!? Inte en chans! Men hon är ändå i normal längd som nyfödd och normal vikt så hon är inte så lite som man tror... Men ja nu är jag ju van vid en stor bebis haha! Men hon var jätte fin!! Theo vågade knappt röra henne. Jag vågade nästan inte ens hålla henne känns ju så konstig men en sån liten när man är van vid en jätte haha! Hon vägde ju inget ja herregud! Nu vill jag med ha en liten liten bebis att gosa med!! :'D


Kommentarer
Postat av: Tova

Finns en liten "utmaning" till dej på min blogg :)

2012-02-03 @ 16:21:28
URL: http://tova-lisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0