sjuk...

Jaha... nu har jag enu en anledning till varför ja inte bloggat och det är för att Theo har gått och blivit sjuk :( Känner att det börjar gå över till mig med.. Men men vi ska inte tänka negativt! Så idag har Theo inte varit på dagis utan vi var hemma och gosade! Var även hos mormor och stund med syrran. Det var ett tag sedan man träffade hon. Just nu försöker jag leta mer sommarjobb men det finns ju typ inga... Vissa sidor man kan söka på fattar jag inte haha! Jaa imon är det alla <3 dag. Värkar inte som att vi ska hitta på något mysigt... Men det märker vi! Blir inget dagis imon heller utan blir att ta det lungt! Så får vi se om det blir dagis på onsdag :) Ne nu får det allt bli sängen, natti!! :)

Kommentarer
Postat av: tess

Sv: Jo, usch, jag vaknade av den där förbaskade plogbilen imorse & bara neeeej! Inte mer snö nu tack så mycket! Men jaja, får hoppas att den försvinner snart!!



Jo, men insåg igår att man snart är halvvägs. Okej, i vecka 18 är jag nu, men jösses, tiden går ju rätt fort ändå! :)

Har du några planer för alla hjärtans dag idag då?

Kram

2012-02-14 @ 09:09:30
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0