Sportlov

Jaha då var det lov, men kan inte direkt säga att det är lov för mig.. Har ju varit ledig i snart 4 veckor kanske?? Men börjar skolan helt på måndag... Känns både kul oc treåkigt men det ska säkert bli bra!
Inatt har jag och The sovit hos mor o far, för jag ville inte sova helt själv hemma ^^ Så vi kollade på Big Brother ihop, tycker faktsitk det är lite coolt att än är med som ska ha barn om drygt 4 veckor ;)
Idag var vi uppe redan halv 8 för Theo ville upp.... Men men nu är vi båda jätte förkylda... Måste även säga att jag drömde att jag hade fått en liten flicka till barn också och hon hette Nadia... Haha lite coolt ändå ;)
Idag är både mamma o pappa lediga så idag ska vi hitta på något skojsigt :)
Hoppas ni andra får ett bra lov! Åå håll er friska ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie Markusson

Hade inte du hoppat av skolan eller är det något som jag helt har missat?

Puss !

2012-02-20 @ 15:59:51
URL: http://nataliemarkusson.blogg.se/
Postat av: tess

Sv: Jo det snöade faktiskt lite här med, eller kom ordentligt, men det var en så kort stund så det märktes inte när man gick ut sen som tur är :) hih



Okej, jo vi har ju i källaren, skit mörkt & det är två hus som delar på den, så jättestor & ganska ofta är det människor som går omkring där. Haha, man vet ju aldrig vad man har för grannar liksom.. hihi

Kram

2012-02-20 @ 16:55:17
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0