Trött..

Jaha ännu en kväll som man sitter framför tvn och är döds trött! Förstår faktiskt inte varför.. För så tidigt går jag faktiskt inte upp! :O Men men får dricka mycket kaffe ;)
Skolan gick bra idag :) Sedan så åkte jag pch Theo med Emma hem till dom ( till mamma och pappa ) vi åt där och så för Simon jobbar. Så nu är vi hemma, Theo sover som en gris! Och jag väntar på att big brother ska börja sedan ska jag med sova och det ska bli riktigt jäkla skönt! Imon har jag lite planer att göra efter skolan, ska försöka att gå en lång promenad faktiskt :) Bara det är fint väder så!
Innan idag så satte vi upp Theos gunga så han fick gunga när det ändå var så härligt väder! Han tyckte det var jätte kul haha :D Och ja jag vet att han har en kråka i näsan (a) Fick inte jätte bra bilder då solen var ivägen lite ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0