Utmaning

Fick en liten utmaning av Tova (http://tova-lisa.blogspot.com/)

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?
- Hmm ja det är knappt så jag ens kommer ihåg :O Men jag kommer ihåg att jag iaf gick skolan (Rolfstorpsskolan)

2. Vad gjorde jag för 1 år sedan?
- Ja då hade jag en liten bebis att ta hand om samtidigt som jag gick i skolan :)

3. Fem snacks du gillar?
är inte så jätte mycket för snacks, men... Poppkorn, baconsnacks, grillgips haha ja det är väl typ det haha

4. Fem sånger du kan hela texten till?
Haha ja jag kan nästan alla björn rosenström låtar så ja skriver inte dom för antar att ni måste ha hört 5 låtar av han ;)

5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär?
Shpppa, köpa en mega snygg BMW! Köpa ett jätte fint hus på landet med gård, garag pool och ja massa sånt där roligt! Hästar och hundar får gärna finna på gården. Sen hade jag nog gett mor och far lite pengar också :)

6. Fem dåliga vanor?
Nästan alltid på dåligt humör ;) Väldigt dålig på att städa, tvätta och sånt där tråkigt... Ganska dålig på att visa kärlek med... Är nog ganska dålig på att vara ute med :O

7. Fem saker jag gillar att göra?
Umgås med mina vänner. Vara med min son + familj. Gillar att hitta på saker och att köpa massa onödig skit haha! Älskar att rida med (HÄST DÅ!!) ;)

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?


Pälsakappa, Tantkläder, långkjol, kortkorta kläder som visar både bröst och röven, kläder som är för små...

9. Fem favoritleksaker?
Mobilen, datorn hmm ja det var la det haha

10. Fem personer jag vill se göra denna utmaningen
Haha ja dom som vill får gärna göra den ;)

Kommentarer
Postat av: tess

Oj, att vara 16 år & gravid låter tufft. Ska själv ha barn nu i Juli. Men det är ju på något sätt skönt att vara ung mamma med, känner inte du själv lite så med? :)



Jättefin blogg föresten!

2012-02-06 @ 13:08:45
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0