2012

Då var det ett nytt år då! Min nyår var faktiskt inte den bästa, det var nog den sämsta jag haft egnom alla år... Satt mest och glodde på tven och gjorde inte så där jätte mycket. Men vi fick iaf god mat som gjorde kvällen lite bättre! Hur var din nyår!?
Funderar även på att kanske köra ett nytt år utan vänner? För vissa skiter ju bara i en eller aldrig hör av sig.. Ibland känns det inte ens kul att höra av sig till vissa för dom värkar inte ens glada att man gör det. Förlårar bara mer och mer vänner känns det som, så varför inte leva utan det och slippa problem??
Var på Ge-kås igår med mamma och syrran och Theo. Det var inte alls mycket folk det var skönt! Fick köpt en jätte god parfyrm. Passade på att kollade igenom dom när det inte var folk där som det alltid är! Sen fick jag la inte köpt så mycket mer tror jag.
Nu har vi fått tag i dom med lägenheten och vi får inte den förrens 1 fabruari... Skulle egentligen flyttat igår om allt gick som det var sagt. Men vi kanske kan få den mitt i Januarie med. Så ja nu får man ju nästan börja packa upp allt igen som man packat ner... För mina kläder behöver jag... Lite smått irreterande att det blev så när man väl har packat ner allt... Känns lite sådär.. Men men om 10 dagar eller något börjar väl skolan men får se hur jag ska göra med den, vi har ju fortarande inte fått dagisplats vilket suger ganska hårt!
Denna parfymen var det jag köpte! :)


Kommentarer
Postat av: Ereeka - Med bebis i magen ♥

Svar; hon är av en dansk ras som heter knabstrup :)

Inte så vanligt ^^,

2012-01-03 @ 19:31:25
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0