Ångest.

Den senaste tiden har jag börjat få ångest för något jag inte vet vad! Vet inte om de är skolan eller nått... Känner mig typ stressad över att skolan börjar den 10... Vill inte!
Har iaf börjat att vända på dygnet helt och hållet. Inte okej. Theo lägger sig runt 9-11 och sen sover vi alla till typ 11... Inte riktigt okej.. Aja det blir ju så när man ska fira jul hos 3 st och sen kommer nyår.. Theo fick inte direkt mycket sönm dom dagarna...
Idag kommer syrran och Moa hit och äter och umgås med mig eftersom att Simon ska iväg med jobbet så kände inte för att sitta själv... :) Blir nog att äta lite lax och sånt gott!
Som sagt så har det ju blåst otroligt mycket nu igår kväll och i natt! Ibland är det inte roligt att bo vid havet.. Trodde nästan att taket skulle blåsa av ett tag! :O
Känner just nu att jag vill ha sommar.. Skiter i snön nu! Ge mig värme, vill bli brun! Älskar snö, men nu orkar jag inte vänta mer! Så då kan vi skita i snön med!

Bilden är tagen 2008 på w&w i varberg.



Kommentarer
Postat av: Ereeka - Med bebis i magen ♥

Svar; ja, vi fick börja mäta magen idag :D

Låg alldeles på översta kurvan!

2012-01-04 @ 15:58:09
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0