Äntligen!!

Jaa äntligen börjar det se ut som ett hem!! :D har fått köpt mig ett riktigt fint köksbord på seconhand idag! :D Glasbord med! Ska försöka ta kort på hur köket blir när det kommer in :) Fick även köpt en gardin på rusta idag till köket så ja nu ser det genast mycket trevligare ut! :D
Just nu håller jag på att försöka få ihop ett CV vilket är väldigt svårt.. Eller ja jobbigt iaf vet knappt va man ska skriva även om jag söker runt för att få lite tips... :O Behöver en bild med på mig hmm vilken? :S Ne får la ta och fortsätta på mitt CV... Håll koll imon om ni vill se bild på mitt kök ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie Markusson

Kan du inte lägga ut bilder på hela lägenheten?

Puss.

2012-01-11 @ 22:21:06
URL: http://nataliemarkusson.blogg.se/
Postat av: Lina

nej usch förstår att du är arg. Fy fan! Vi flyttade när min äldsta dotter var 7 månader och bara det var ett jobb i sig och sen som du får komma till en så stökig lägenhet nej fy, tycker verkligen du borde höra va dig till hyresvärlden det är ju ett krav att de som flyttar städar annars ska hyresvärlden boka städfirma som bekostas av den föregående hyresvärlden!

2012-01-12 @ 10:04:30
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0