Flytt..

Det är helt sjukt var en flytt kan ta på ens krafter! Är seriöst helt slut och ändå är vi inte ens halv färdiga!! Det såg ut som FAN när vi kom då menar jag alltså det var skit äckligt över allt! Hur mö skit på golvet, städat har dom då inte gjort! Satte ner Theo på golvet och det första han hitta var en FIMP! Då kanske ni förstår att det var äckligt här! Hittade även kondomer men som tur var så var dom inte använda för då hade jag nog fan dratt här ifrån!! Jag säger bara tack gode gud att Simon såg att Theo hittade den fimpen när Theo tog den.. Tänk om han hade stoppat den i munnen!? Ne usch fyfan!! Har fått städat i ett rum och det är tvrummet, vi ska kolla med Varbergs bostad om vi/dom kan fixa nya tapeter eftersom dom är riktigt jävla äckliga! Det är hål över allt i väggarna... Tvbord + soffbord skulle dom lämna kvar men nej det fanns inget av det när vi kom bara ett köksbord som är typ halft sönder (Y)
Fanns inga lampor heller så vi drog till seconhand och köpte en helt NY taklampa som nu sitter i sovrummet tyckten den var riktigt fin! Kaffekokare fick ja också med, var tvungen att ha en lite sådär snabbt för att kunna dricka kaffe och den var billig med så mig spelar det ingen roll just nu! Ska även åka dit igen för att kolla på någon billig soffa (vi känner inte för att lägga så mycket pengar sånt än). Dom sofforna som fanns kvar var inte ritkigt som finaste då dom haft en hund inne ^^ Det är lite därför vi vill ha en ny så fort som :)
Men ne har inte tid att blogga mer då jag måste sova det är ju skola för mig imon med...

Kommentarer
Postat av: Ereeka - Med bebis i magen ♥

Svar; nej, jag kan förstå om det var jobbigt för dig ibland, du som var så ung. Men jag vill alltid se gravid ut nu ^^,

2012-01-10 @ 07:42:31
URL: http://ereeka.se
Postat av: Lina

nämen usch så dåligt att inte städa det är ju ändå grymt jobbigt flytta även om det skulle vara städa men nu blir det ju dubbelt så jobbigt. Har ni hört av er till dom som hyr ut? för sådär får det ju bara inte gå till.



Hoppas allt är bra med er! kram

2012-01-10 @ 08:03:58
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0