herregud...

Jag vet inte riktigt om ja ska kalla detta oturs vecka!? I Söndags dog Marcus... Igår barnn det här på min gata.. Väldigt läskigt måste jag säga! Och idag såg jag att varbergs bostad ( 2 som jobbade där ) sprakade på mitt moppe däck och sedan började mäta massa :S Sen när jag skulle hälla av vattnet på potatisen så nös jag vilket inte var så där jätte bra, fick någon droppe varmt vatten på foten och en del på golvet.... Ja harregud, känner bara hur dåligt denna veckan kommer bli till slut... Har iaf inte gjort så mycket idag mer än att varit i skolan o sånt där...
Imon tänkte jag försöka att kanske ta mig en promenad eller kanske måla lite smått i Theos rum så det blir klart snart. Men lite jobbigt att måla när man är ensam med han ^^
Klicka på länken och läs om branden :P
http://hn.se/nyheter/varberg/1.1496792-lagenhetsbrand-pa-vastgotagatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0