Jobbat färdigt!

Då har man jobbat färdigt för denna sommaren! Det har varit fruktansvärt kul!! Hade gärna jobbat kvar där längre men dom stänger ju för sommaren nu .. Otroligt härliga barn har det varit där!
Just nu ligger min prins och sover i sängen. Men vi ska snart åka och leta upp en jätte fin sjö! Ska ta kort om vi nu hittar den. Vi kommer få en liten mysig tur med lite fika och kanske bad om vi hittar fram ;). Har även beställt ett nytt skal och ett läderskydd till min telefon (DET SOM ÄR PÅ BILDERNA) så nu vill jag att det ska komma!! :D
Helgen har bara varit lung! Igår hade jag och Theo en mys kväll men den varade ju inte sådär jätte länge eftersom han somnade tidigt :) Men det spelar ingen roll! När vi hade vaknat så låg vi i sängen och kollade på byggare bob!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0