Sommar??

Vet inte riktigt om jag kan kalla detta för sommar!? Att man ska behöva gå i tjocka tröjor och byxor mitt i JULI är INTE OKEJ!! Har ju knappt fått färg detta året... Inte ens kunnat åka iväg och bada med Theo.. Men har ju kunnat bada hemma 1 gång när vädret varit okej. Annika och Marcelo har tydligen varit i Varberg (här jag bor) igår. Ni som inte vet vilka dom är så var dom med i Big Brother. Alla värkar helt galna.. Inte direkt för att dom är sådär jätte kända men men. Hade det varit Björn Rosenström om varit här hade jag åkt in fortare än blixten och gråtiti än stund!!! Han är fan min idiol!! :D Snart så fyller jag ju 18 då ska jag ta den första konserten han spelar även om ja ska behöva åka i flera timmar!!! Hade kunnat gifta mig med den där killen och alla hans underbara låtar!! :D
Idag har jag städat rummet så nu är det fint! Snart får det bli duschen sen ut och cykla med Theo, han fick ju en trehjulig igår ;) Helt överlycklig asså!!! :D

Bilden är så jävla sann! Ger DU MIG skit får du ett HELVETE TILLBAKA!!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg rätt ofta, men jag är fruktansvärt dålig på att kommentera..

Jag vill bara säga att du är helt grym, bry dig inte om de kompisar som inte vill umgås med dig bara för att du har barn. De uppskattar dig helt enkelt inte för den du är!

Du skrev för ett bra tag sen att du hade flyttat hem igen, är det tillsammans med Theo och hans pappa?

2012-07-24 @ 00:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0