Ett tag sen ..

Jaha jag jobbar och jobbar men gud var kul det är!! :D Att jobba med barn är faktiskt rikigt kul man får göra så himla mycket :) Har jobbat i två veckor nu och har en vecka kvar :( Fruktansvärt tråkigt får jag säga vad ska jag göra nu!!? Jo visst umgås med min underbara son! :D
Sen har jag fått reda på varför folk inte vill umgås med mig och det är för att jag har barn... :S Tycker det är fruktansvärt dåligt isf det finns fan inte ord till det!! :@ ÅÅH blir så jävla besviken och ledsen!! Trodde verkligen att vänner var något att ha men tydligen inte... Men men ikväll ska jag faktiskt umgås med mina två barndoms vänner md god mat och massa skit snacka kommer bli kul!! :)

Nu är det inte långt kvar till w&w heller!!!! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0