Sjuk...

Jaha då är det nu jag som har blivit sjuk då... Lunginflammation har jag då råkt ut för... Kan ju säga att det är väldigt kämpigt att ta hand om ett barn under tiden men har det :O Men som tur är så har jag en snäll familj som hjälper mig så gott det kan (=
Lite tråkigt att jag inte orkar med att göra något med Theo :( Men idag tog vi ut gräsklipparen och klippte gräset det tyckte han var jätte skoj! :D Imon ska vi upp tidigt då Theo ska till dagis.. Själv ska jag då vara hemma ingen skola för mig :( Men jag tänkte faktiskt plantera morötter , lite sent kanske men det kan gå ändå! :D Mums så gott! Potatisen väcker så jag vet inte vad! Ska försöka att ta kort och lägga upp någon dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0