Sommarlov

Skulle egentligen varit på "skolavslutningen" just nu. Men jag har sån hosta o sen känner jag inte riktigt att jag behöver vara med där.. Ska ju gå på samma skola efter sommaren med. Theo är på dagis. Hoppas inte dom ringer idag igen och säger att vi behöver hämta han som vi fick göra i Torsdag då han hade spytt :( Men det gick ju över lika fort igen! :D Jag har precis ringt till mitt "jobb" och kollat lite på tider som ja ska jobba och sånt, ååh jag måste säga GUD vad trevlig hon var som jag pratade med! NU längtar jag något enormt efter att få åka dit och börja jobba hihi! :D Men första dagen som jag ska jobba är jag ledig... Inga pengar där men det gör mig inget!
I Söndags var det bal, jag var inte och tittade pga att det var sånt dåligt väder. Men jag har sett bilder och ja... Förlåt men asså jag kan inte riktigt kalla det bal kläningar som vissa hade!! Det såg ut som en som dom köpt på typ HM... Men men vi alla har ju olika smaker.. Vissa hade jätte fina :)
Ska åka och klippa mig idag med! Det ska bli skönt att få fixat till håret! Det var ett tag sen nu ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0