Ändrade planer!

Ja som sagt så skulle ju jag och Theo ut till mamma och dom idag, men det ändrade sig fort... Jo för att nu har Simon fått magsjuka...... Att vi aldrig får vara friska!! Jäkla dagis!! Så just nu sitter jag ungefär bara och väntar på att det ska bli min tur att spy lite... Usch kan det inte bara komma så vi blir av med det sen!! Har även en känsla på att jag inte kommer att få ledigt när vi ska till Danmakr då jag har varit hemma o tagit hand om Theo som varit sjuk... Tycker det är lite smått irretirenade att man inte får åka iväg på semsester i 4 dagar med sin son!! Men men...
Jag är fruktansvärt sugen på våfflor och jag har faktiskt inget våffelgärn så ja får helt enkelt vänta på någon annan dag att åka ut till mamma och dom o bjuda dom på det.
Åååh det ser ju såååå gott ut!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0