Duktig!!

Jag känner mig sjukt duktig som snart har gått ner ungefär 5 kg på bara någon vecka!! :O Helt otroligt! Idag visade min stegräknare på mobilen att jag gått 30 km, men vet inte riktigt om det stämmer men man kan ju alltid hoppas på det! :D Går ju med Theo till dagis nästan varje dag som tar typ 30 min sedan gå hem om inte någon kan hämta han och sedan på kvällen tar jag en promenad med Josefin!
Idag var syrran, Matilda och lilla Olivia på besök. Först tog vi en sväg på stan för Matilda skulle köpa kläder till hennes brors barn! Nyfödd då! Sedan kollade vi runt lite. Sen åkte vi och hämtade Theo när klockan närmade sig 2! Theo åkte med dom i bilen hem till oss och jag gick pga att Theos vagn inte fick plats i bilen för Olivias vagn är för stor ;) Så jag tog mig en promenad hem! Sen fikade vi lite. Theo har även börjat gå väldigt mycket nu!! Jätte kul är det verkligen!! :D Så han sprang runt en del, han blev även förbannad när han inte kunde komma upp om han ramlat haha för söt! Sedan tog jag en promenad med Josefin när dom hade åkt hem! Tog en runda på nästan 3 timmar, kan ju säga att min kropp är helt slut för idag!! Blir inget Big Brother tittande idag :( Får titta imon för jag somnar ungefär när som!

Theo i Onsdags, ute och går i gräs för första gången! Jätte duktig var han!



Theo ikväll. Nu springer han nästan fram men har inte balansen inne riktigt än men den kommer nog snart! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0