. . .

Livet går vidare utan något känns det som.. Men men det är väl bara att kämpa på så mycket som det går och leta röven av sig efter en lägenhet... För bo på gatan vill man ju inte göra... Men jag känner at jag har fått gjort något duktigt och sökt 3 sommarjobb bara idag :) Det känns riktigt bra! Får bara hoppas att jag får något utan dom också! Igår var jag på Gekås med mamma och Emma och Theo, fick faktiskt köpt en del kläder. Ett par riktigs sköna byxor! Köpte även en bikini som ja ska ha när vi ska iväg, även om jag inte fått ledigt så lär jag väl få dra ändå eftersom vi bokat :O Tänker ju faktsikt inte stanna hemma själv medans dom andra har det slappt och kul :( Ne nu hinner jag inte sitta här mer, har ju mat på spisen!


LIKA !? Jag                                                                                       Theo

Kommentarer
Postat av: Linda

oootroligt lika :)

2012-03-19 @ 08:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0