Förbannad!!

Jag säger bara fyfan!!! Jag är så fruktansvärt förbannad så jag vet fasiken inte vad!!
Men har iaf fått reda på att vi måste flytta då dom som har lägenheten har blivit vräkta pga oss! Eller ja som sagt pga våran 1åringa son! Hur i helvete kan en 1åring göra så man blir vräkt från en lägenhet??! Jodå har man grannar som är gamla och klagar på allt så går det!! KÄRRING!!! HAN KAN VÄRKEN PRATA ELLER GÅ!! SÅ VAD FAN GÖR HAN SOM ÄR SÅ JOBBIGT?!!! Har man hem hjälp och är gammal och klagar på allt då borde man faktiskt inte bo bland folk!! Åååh jag blir så förbannad! Sen får jag inte ledigt när man ska på semester! Vart fasiken händer här egentligen!!?
Får nog ta en promenad snart... Tror det kan behövas efter allt detta....


Kommentarer
Postat av: linda

var ska ni ta vägen nu då? :( gud va tråkigt!

2012-03-06 @ 10:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0