FRISKA!

Har inte bloggat på några dagar nu då jag fick magsjuka i Måndags... Inte det roligaste man kan ha.. Men jag får väl tacka gud att jag bara spydde en gång!! Känner mig nästan lycklig för det! Kan fortfarande inte äta men det går... Är svin hungrig men när jag väl ska äta så tappar jag lusten direkt... Får iaf i mig bra med vatten och lite blåbärssoppa.. Idag fick jag även i mig liten våffla som jag och Theo bjöd mamma och dom på som vi skulle bjudit dom på i Måndags men det gick att äta det även idag ;) Måste också säga att jag är extra glad för jag fick ledigt från skolan när vi ska till Danmark nästa vecka, trodde verkligen inte att jag skulle få det men ja herregud va glad ja blev! Va nästan så man ville gå och tacka rekton haha! Ser verkligen fram emot detta att åka iväg med Theo på semester, visst vi har åkt på semester förr men då var han ju liten och det var i High Chaparall så han fattade inte riktigt. Men till sommaren hoppas jag att det blir mycket semester med Theo!
Jag längtar lite smått till Lördag då jag och några andra tjejer ska fira Josefin för hon fyller 18 då! Vi ska basta och ha det väldigt trevligt! :D Det kommer bli en toppen helg känner jag!
Ne nu ska jag göra som Theo och sova, men ska nog kolla en film först för är riktigt pigg! Hihi godnatt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0