Går går och går

Jaha Theo bara går och går.. Fast det är inte riktigt gå än! Balansen är inte riktigt på topp ;) Men han är jätte duktigt det måste jag ra och säga! Vi har inte varit ute och gått något mer, är så fruktansvärt rädd att han ska ramla på astfals vägen och slå sig riktigt illa.. Bättre att han får gå när man är ute hos mamma o dom där det är nästan bara gräs! :) Jag och Theo ska dit imon och sova där för Simon jobbar natt. Så då ska vi även bjuda dom på våfflor, fy tusan vad det ska smaka gott! :D Blir också första gången Theo ska äta det men han kommer säkert tycka att det är mumsigt! :D Har även köpt en liten sak till mamma med som hon ska få :) Har ingen bild på den o tänker inte säga en vad det är, om jag tänker på det imon så kan jag ta ett kort på den! =)

Min lilla gose plutt som betyder allt för mig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0