Hemma..

Ja min förkyldning håll på att bli bra men den blev tydligen bara värre och värre... Så idag på morgonen så tyckte Simon att jag skulle bli hemma från skolan så jag kan bli frisk någon gång, han hatar nämligen när man drar upp snoret sådär haha! Men man kan ju faktsikt inte hjälpa det när man är förkyld! :O
Så snart blir det att hämta Theo på dagis. Snäll mamma som jag har så kör hon mig då jag inte orkar gå när jag är såhär förkyld... Men hade ju gärna viljat gå i detta underbara väder! Får nog allt försöka att vara ute en stund sen när Theo är hemma! Det är så fruktansvärt tomt när inte han är hemma, men det är ju ganska skönt på ett sett med. Man kan ju få vila ut koppla av och lite så! :D
Ne nu ska jag fortsätta att kolla på skilda världar! =)

Kommentarer
Postat av: Natalie Markusson

Snälla, snälla söta lilla Fanny..

Kan inte du försöka få upp mer bilder här på både dig, Simon, Theo, lägenheten, när du är ute och går/leker med Theo och allt annat. Hade varit så roligt att se :)

Saknar dig, kram !

2012-03-02 @ 17:21:37
URL: http://nataliemarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0