Magsjuka ??!

Jaha som sagt friska blir vi då inte! Natten till Fredagen vaknade jag att Theo var vaken och "snackade" med sig själv, så jag tänkte väl att han kanske var hungrig eller något.. Nopp det var han då inte.. Utan hela sängen var ner spydd så fick ställa mig och först duscha av han sedan bädda om sängen. sen var det inte något mer om att spy på hela kvällen, men jag stannade ändå hemma från skolan eftersom om det nu är magsjuka så kan ja ju ha fått det nu.. På dagen var han helt normal pigg och glad, ja han har ju även börjat gå lite så han gick omkring jätte mycket! Satt och funderade ganska länge om detta verkligen är magsjuka för då ligger man ju nästan bara i sängen o spyr men nopp inte var det så på min lilla kille! Så igår kom Josefin en stund på kvällen och hälsade på oss :) Mysigt var det, tog även en promenad det var härligt men fy vad ont ja har i mina ben och fötter! Måste verkligen köpa mig ett par gympaskor! Japp sedan kom Simon hem från jobbet runt halv 12 på kvällen/natten, Theo sov precis som han brukar göra vid den tiden. När jag skulle gå och lägga mig vid 12 halv 1 så vaknar han och börjar spy igen!!? Då satt både jag och Simon o funderade ¨på varför han bara spyr på natten och inte dagen och sen är hur pigg som helst på dagen !!? Nån som har varit med om samma sak och kanske vet va det kan vara, det hade varit tacksamt med svar då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0