Rätt låt vann!

Jag vet att jag inte bloggat det senaste. Men i Fredags så åkte jag hem till mamma och dom och jag glömde min dator hemma skulle haft med den men ja glömde den.. Jag sov hos dom för jag inte vill sova här själv pga saker och Simon jobbade natt. Kom nästan precis hem, lämnade bara Theo på dagis snabbt och sedan hemåt. Det är verkligen inte kul att lämna ett barn och sedan vill han upp till än... Man känner sig dålig :O Ne usch!
Theo har börjat gå lite mer och mer, men det är inte många steg. 6 steg är det som är mest sen är det typ bara 3-4. Han är lite feg nu ;). Idag har jag studieodag om inte en kompis hade sagt det i fredags så hade jag nog fasiken gått till skolan idag :O haha! Ne nu mår jag nog masa mig till tvättstugan och boka tid för tvättning.. Efter det så ska jag och Josefin ta en promenad och gå o hämta Theo :)
Känner mig duktigt har redan gått n er 3-4 kg av att bara gå till dagiset med Theo + några promenader! :D
Sen tyckte jag även att det var rätt låt som vann på melodifestivalen! :D Eller vem tyckte du skulle vinna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0