Träningsvärk!!

Igår var jag som sagt ledig och tillbrignade mig dag med Josefin. Vi tog en promenad och hämtade Theo på dagis, men vi var lite tidiga så vi satte oss vid sjukhuset och stekte i det otroligt härliga vädret! Sedan tog vi en omväg hem. Josefin gick hem till sig och vi till oss. När Simon hade vaknat ( han hade jobbat natt ) så tog han Theo och jag följde med Jossan till hennes häst, snäll som hon är så fick jag rida :D Fy fasiken vilken härlig känsla det var att komma upp på häst ryggen!! Hoppade lite med han också medans Jossan bara satt och gottade sig i solen ;)
Idag har jag varit i skolan när jag kom hem så blev det att gå till tvättstugan direkt! Har ju sån sjuk träninsvärk idag efter ridningen... Så jag fick bita ihop för att springa fram och tillbaka till lägenheten och tvättstugan men det gick! När jag var klar med tvättningen så bakade jag en kladdkaka som vi fikade på sen :) Har även hunnit städa lite i köket och på toan! Känner att jag har varit duktig idag :)
Imon kommer väl träningsvärken vara värre och då ska jag gå och lämna Theo på dagis och sedan går jag till skolan.. Men det får gå! Har hört att man ska träna mer när han har träningsvärk så det är väl bara att fortsätta! :D Ne nu ska jag fortsätta att kolla på Big Brother och sedan ska jag sova som dom två andra killarna redan gör ;)
Bilden är tagen av Josefin! Hoppas det var okej att ja lånade den, orkade inte ladda över från min mobil :(



Sen är jag väldigt sugen på att köpa detta mobilskal!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0