Besviken.

Igår var vi ju på High Chaparall.. Självklart förväntar man ju sig att det ska bli jätte kul, men ja när man väl kommer fram så blir man uppdelad i två grupper.. Tydligen så duger inte vi som har barn.. Ska ta mig fan komma ihåg detta nästa gång någon utav dom säger " Ta med dig Theo " Men nej det kan dom glömma!! Att jag och min son inte duger för dom andra när vi är 6 tjejer är fan sjukt! Jag är så jävla besviken så jag vet inte vad. Vänner känns det då fan inte som att man har ! För så tycker jag då verkligen inte att en vän ska vara.. Men men jag är glad att Michan och Albin gick med mig och Theo vi fick ju iaf lite roligt även om vi typ bara hann och gå runt lite innan vi skulle åka hem.. Men ska ju som sagt dit i Augusti igen och då åker bara jag och min son !!
Jag duger kanske bara när ingen annan kan vara med någon utav dom... ÅÅH!
Aja efter vi kom hem så tog jag syrran pontus och theo cadillacen till stan och åkte lite, det var inte sådär jätte mycket folk ^^ Sen käkade vi lite och köpte med oss godis och åkte hem. Mamma och pappa var inte hemma då min kusin gifte sig igår! Så ja grattis till dom! Idag åker antagligen Theo med o då har jag ingen att vara med :( Min lilla prins lämnar mig igen... :(<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska theo åka?? :( å varför ?

2012-05-20 @ 19:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0