BRÄNT MIG!!!

Satan i gatan vad har har bränt mig.. HAHA! Jag är som en kräfta på min rygg + ben .... Ser ganska kul ut men kan ju ta och säga att det känns inte kul ! Badade iaf igår det var kallt men ja jag doppade mig ;) Vilket jag knappt kunde tro att jag skulle göra..

Bilden tog jag igår efter allt solande ... Det var inte sådär jätte lätt att ta kort själv men ja man ser ju iaf skillnaden...



Har även fått tvättat av moppen dock blev den lika illa igen efte all pollen... Men men det är så det blir till sommare ;) På Lördag drar jag till Hässleholm på träff, raggaträff typ. Kommer bli kanon! Längesen jag var där nu så ska bli kul att åka dit igen :) Annars brukar jag alltid sitta barnvakt men detta året blir det icke så ;)
Ska försöka att ta bilder, men har bara mobilen att ta kort med då jag inte har någon kamera längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0