En sjuk Theo..

På morsdag så fick jag en jätte febrig Theo med en jätte jobbig hosta... Han hostade så han spydde :( Så igår åkte vi till vårdcentralen med han för att kolla om vi kunde få bra hostmedecin för den jag hade innan gjorde inte så mycket nytta... Dom kollade igenom honom som dom alltid gör och då visade det sig att han hade öroninflamation i båda öronen, starkas liten!! Så nu käkar han pencelin som inte är jätte god. Det är fruktansvärt jobbigt att trycka i han saker som han inte tycker om... Just nu ligger min lilla prins och sover medans jag städar lite. Har fått städat den del på mitt rum och ska snart gå ner och städa lite :) Imon blir det till att försöka gå till skolan får hoppas att Theo sover denna natten...

I helgen var jag ju i Hässleholm, det var inte sådär jätte kul då vädret inte var kanon det regnade lite då och då hade inte riktigt någon jätte god värme men det gick. Dom hade inte heller så mycket man kunde kolla på/köpa saker (stånd). Fick köpt en tröja till Theo, den på bilden och sen fick han även en tjock tröja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0