Lång ledig..

Jaha idag har vi varit i Göteborg och handlat lite saker och kollat på motorcyklar! Jag fick köpt mig en fox tröja en blå! Var även och kollade på skor men jag hittade inga, men Theo fick ett par nya iaf sedan fick han en upp blåst bil som man kan leka och bada i ur cool! Så den kommer han säkert älska mer en något annan till sommaren skulle jag tro ;) Sedan fick theo massor av nya kläder i veckan som ja köpte till han, sommar kläder då! Han fick även en Sverige tröja som han ska ha när Sverige spelar! Imon blir det dop för Oliva och sedan vet jag inte vad som händer... Jag är iaf ledig en hel vecka nu! Så jäkla skönt! Ska på läger med skolan och jag kan inte hänga med då jag har Theo, ååh det 'r ka väldigt glad för att jag slipper följa med på det ;). Sen till helgen blir det nog att dra till High Chaparall med några kompisar. Kommer bara vara borta över dagen så tar vi och sover över där i agusti ist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0