Ledig.

Ibland är det bra skönt att bo hemma.. Men ibland blir det bara för mycket gnäll... Men ja det är iaf skönt att vara ledig nu en hel vecka! På Lördag blir det ju High Chaparall med några av mina kompisar + Theo :) Kommer bli kul!
I Söndags var det ju dop för Olivia, hon fick ett rosa fotto album av mig Theo emma och Pontus jätte fint var det :D Det var ett fint dop, efter dopet fick vi smörgåstårta och tårta riktigt gott var det ska jag ta och säga er! :D Amanda var och tog kort på dopet och hon tog några bilder på Theo dom som är under, riktigt fina blev dom! =D Min lilla prins han är så fin!



Jaha.. Detta var den ända bilden som ville komma upp idag :( Får försöka igen senare!! Hatar när bildena inte vill....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0