Valborg?

Det var seriöst den sämsta dagen i hela mitt jävla liv igår.. Ett skott i pannan hade suttit ganska okej just nu. Ensam är väl det ända man kan säga just nu. Kan man inte hantera alkohol så ska man ta mig fan inte dricka heller. Fick inte ens hämta min egna son. Var hos polisen men DOM ska nog tacka gud att det var stängt. Nu måste man tydligen ha tillstånd för att hämta sina barn! Vad fan är det för jävla fel på alla!! Jag blir så otroligt jävla trött, vill fan bara slå ner er alla så hjärnan kanske slår till rätta!! Jag är Theos mamma!!! Jag har väl för fan all rätt i världen att hämta min egna son!!?? Eller har jag fel?
Bor ju även hemma med... Då vi har flyttat... Så nu är det väl bara att fixa jobb och bostad till mig och min lilla ängel som betyder mest i hela denna världen!!<3
Håll dina vänner hårt! Det är det bästa du har här i livet!
Det var väl det ända jag kunde få ut i min hjärna idag... Det snurrar o snurrar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0