VARMT!

Jesus vilket väder vi har fått nu! :D Otroligt skönt är det, men ibland lite för varmt speciellt när man ska sova :( Har bränt mig i ansiktet känner jag... Har varit ute i solen sedan klockan 11 på för middagen till typ 6 på kvällen så ja jag hoppas att jag har fått lite färg iaf! :D
Har även träffat Caro idag, det var ett bra tag sedan men det var himla trevligt! Vi drog till en sjö i närheten av mig och slappade! :) Blev otroligt sugen på att bada men hade jag gjort det hade jag nog blivit förkyld om någon så jag hoppade det. Har även fått tränat en del, det var skönt men ganska jobbigt eftersom det är som värme... Men det gick ju ändå :) Saknar även min Theo!!!
Imon blir det att dra in till stan och shoppa lite efter skolan med syrran, har redan hittat ett par byxor som jag ska kolla på :) Dom på bilden! Byxorna kommer från HM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0