. . . .

Prickarna blir bara fler och fler.. Men det konstiga är att han inte fått några på magen men det kommer väl...
Var iaf en sväng på gekås innan för började tröttna lite på att sitta hemma så behöve komma ut, fick köpt en tröja (den på bilden) och skidglasögon (dom på bilden) Theo fick även en bok eller ja två böcker men tog bara bild på en eftersom han hade gått iväg med den andra ^^
Börjar få fruktansvärt ont i min hals!! Fyfan asså.. Kan ju knappt svälja....
Sen tycker jag det är fruktansvärt tråkigt att folk har problem med att svara! Hur jävla svårt kan det vara!? Det stör mig något enormt! Jag och min son kanske bara duger att kunna snacka skit om!
Idioter har vi tyvärr för mycket här i världen!!
Körkortet går ju inte för bra heller.. Har ingen bil att köra med och inga böcker att plugga med.....
 
Tröjan.
 
Glasögon
 
Theos bok
 
Och självklart fick jag köpt julmust!! MUMS! :D
 
Haha snygging!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0