Älgar överallt..

Ja som sagt nu får det vara nog med att åka buss.. Det är ju älgar seriöst överallt nu för tiden!! Nu har dom ju börjat att vara där jag hoppar på bussen... Det är ju kolsvart när jag går ner med :( Men som tur är så har ja en sån snäll vän som frågade om ja ville sova hos henne i stan och gå till skolan! Klart man gör det, aldrig fel med lite sovmorgon heller! Sov här från onsdags-torsdag och nu ska jag sova här torsdag-fredag med :) Börjar störa mig grymt mycket på min klass med eller ja en del av dom! Vissa är bara för mycket... Tror att dom är något och är uppkäftiga mot läraren vafan är grejen med att va de!? Visst att man kanske höjer rösten om man te.x blir arg eller irriterad men tjabba emot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0