Det börjar närma sig!

Som sagt det börjar närma sig första advent och julafton! Det blev ingen skolan idag pga att jag sover fruktansvärt dåligt på nätterna + att jag tröttnar förbannat mycket på skolan! Känns som att man går med vissa små barn... Ne vissa i klassen borde faktiskt växa upp för dom börjar bli otroligt jobbiga!! Men så ja hängde med syrran till Gekås ist för hon skulle ändå dit. Åkte väl vid halv 11 kanske, det var bra mycket folk när vi kom dit.. Mycket bussar men många åker väl hit nu för att köpa julklappar... Själv har jag inte köpt en enda!! Inte ens födelsedags present till min mor som fyller i slutet av November! Eller just det kom på att jag faktiskt beställde en julklapp till min mormor innan idag! ;) Säger dock inte vad ni får veta det sen!! Men på gekås fick jag köpt en lampa som jag ska ha på min byrå, den är mest för Theo eftersom han är mörkrädd så när han lägger sig tidigare än mig så kommer den att vara tänd! Kanske inte den snyggaste men den duger för oss! :) Men den är ganska mysig ändå :)
Fick även köpt julklass lappar tänkte passa på när dom ändå kostar 4 kr :) Fick även köpt en skylt som ja kanske ska ha i bilen får se va ja känner för! En pippi film till Theo blev de ockå! :D
Senare på kvällen åkte vi på Secondhand där är bara saker från gekås! Te.x om en kartong har gått sönder men saken fortfarande är hel man kan även köpa handväskor och massa saker. Fick köpt en lampa dock fick ja igen bild på den.. Men fick köpt en sparkcykel till Theo! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0