FIck en sjuk Theo..

Trött och en kall dag.. Men det ända som jag längtade efter hela dagen var efter att klockan skulle bli 3 så jag kunde få hämta min son på dagis! Efter ett tag blev klockan 3 åkte dit för att hämta honom blev nästan ledsen när ja såg honom då han ser ut som f*n... Sår som ser ut som någon har målat morrhår på kinderna på honom och hela hackan var full av små sår... :( Snorig och hostig som tusan var han med.. Inte kul att få en sjuk son när man har ett hel lov man har tänkt man ska hitta på massa saker.. Men nu får vi ändra om lite i schemat :) Kan ju också meddela er om att efter att vi skaffade en eldriven tvålpump så har det genast blivit mycket roligare att tvätta händerna haha! Men tvålen luktar otroligt gott måste jag säga! Det är säkert en del som har en sådan eldriven tvålpump hemma, annars finns det att köpa te.x gekås där köpte vi våran. SEN BER JAG OM URSÄKTA ATT DET FINNS BILDER SÅ SÄLLAN MEN KAN EJ HJÄLPA DETTA DÅ DET FAKTISKT INTE GÅR ATT LÄGGA UPP! DET STÅR ATT BILDEN ÄR FÖRSTORA FAST DEN INTE ÄR DET FÖR ANDRA BILDER GÅR ATT LÄGGA UPP FRÅN MOBILEN MEN INTE VISSA OCH DET ÄR JU SJÄLVKLART DOM JAG SKA HA!!! :O :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0