helt slut!

Gud vad tiden har gått sakta idag!! Gick upp klockan 6 som vanligt när jag ska till skolan.. Idag var vi och bowlade en timma sedan tillbaka till skolan.. Efter bowlingen så blev man helt slut! Ingen orkade göra något.. Kommer väl ha en go träningsvärk i min arm imon ;). Men det var ganska kul faktiskt! Skönt att komma ifrån allt plugg en stund och umgås med klassen! Mamma var snäll och hämtade mig i skolan efter jobbet halv 2 och hon slutar 1. När jag kom hem käkade jag lite och sedan somnade jag på soffan! Det behövdes kan ja säg riktigt gött var det. Nu är jag fruktansvärt trött och skulle kunna lägga mig i sängen nu och sova för natten.. Men jag får ju inte missa bönderna!! ;) På fredag kommer min prins till mig! Längtar jätte mycket efter han!! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0