Ojdå

Vaknade visst vid 11 idag! Men det var ganska skönt att få sova ut när man väl kan det! Idag har jag ingen aning om vad som händer.. Blir väl kanske att sitta hemma och plugga körkort eller kanske träffa någon kompis om man då duger för någon.. Har kommit på att dom flesta kommer/hör av sig till mig när dom har problem och behöver hjälp sedan när jag hjälpt dom så duger jag inte för 50 jäkla öre längre.. Igår var jag iaf hos Natalie det var trevligt :) Den tjejen är underbar måste jag säg! En riktigt äkta vän tyvärr har jag väldigt få av dom!! Hade varit underbart skönt att få komma upp på häst ryggen snart igen!! Synd att man inte har pengar så man kan köpa sig en bara... Men den dagen kommer väl säkert den med! Saknar min gose pojk jätte mycket... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0