Ont!!

Vaknade av kramper i magen igen! Inte det roligaste men jag tänkte att jag ska försöka att gå till skolan ändå! Jag är inte den som bara ger upp sådär lätt. Gjorde mitt,morgon kaffe och en smörgås .. Satte mig vid tven som vanligt, försökte äta min smörgås men magen ville inte.. Men det sket jag i för frukosten ska ner! Efter 20 minuter fick jag ner mackan i vanliga fall brukar det ta 2-3 min innan mackan är nere... Klockan gick och jag hade ont fortfarande .. Tänkte nu ger jag mig.. Den smärtan är ingen rolig smärta... Så fick ringa mamma som fick sjukanmäla mig.... Gick och la mig en stund efter ja ringt mamma för att se om de kanske gått över, vaknade för en stund sen och det har inte gått över ... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0