Sitter ensam..

Efter att Theo nästan precis åkt till sin pappa så blev jag nu då ensam... Skönt men ändå tråkigt! Saknar honom reda... Så ja nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på ikväll.. Skulle egetligen åkt till kungsmässan idag med Michan, men hon fick jobba över så det blev tyvärr inget med det :(
Blir säkert av någon annan dag! :D Sitter även och lyssnar på musik och inte gör ett skit.. Borde kanske plugga körkort men det har jag gjort ungefär hela dage... Huvudet och ögonen klarar inte av att titta så mycket på skyltar och text blir ju till slut helt blind haha! Ne men jag börjar kunna mer och mer om skyltar och sånt där. Bara lite körning som ska komma in i bilden ibland med. Men har ju ingen bil riktigt än... Men det kommer gå undan nu ska ni se! Nu är det inte långt till julafton heller!! hehe ;)
 
Jag Och Mina Underbara Vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Pålsson

du är underbar Fannyyyyyy! :)

Svar: Det är du med Linnea!!:)<3
fannysjogestam.blogg.se

2012-10-10 @ 20:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0