sov morgon!

Vaknade som vanligt klockan 6 av att klockan ringde.. Hörde att tv var på nere i tv rummet pappa var visst ledig idag så han var snäll och körde mig till skolan så jag fick sova 40 min till!:-D kan ju säga att det var jäkligt gött, slapp ju också att gå ner till bussen i kylan och sedan står där och vänta på bussen och frysa ihjäl. Det är ju också kolsvart att gå till bussen vid 7! Vi har ju fruktansvärt mycket älgar hos oss också.. När vi var påväg till skolan så var det två älgar inte så långt ifrån oss.. Va glad att jag slapp gå ner annars kanske dom hade käkat upp mig ;) Just nu sitter jag i skolan och lyssnar när läraren läser ur en bok... Känner mig som ett litet barn... men slutar om 20 min ska bli skönt att komma hem!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0